14/8

massage idag. riktigt bra. men mindre kul att höra att jag inte borde ha det som jag har det förrän om 20 år. nä men det var gött och välbehövt. 5 dagar kvar av jobb och massage på fredag, känns bra. imorse blev det både kladdkaka och fläta på jobb, ja vad kan man säga? vi gillar fredagar! :)

förresten, när massagen var över så sa christer:
''du, sa jag förresten vad du heter i min kontaktbok i telefonen?''
jag: "nää".
han: "Miss X, haha. Jag kom inte ihåg vad du hette när jag la in det så det fick bli det''
jag: "haha okej"
han: "ja, fast min sambo blev ju inte så glad när hon såg att du ringde"
haha!

var precis med pappa och veckohandlade. vi ställde vagnen i en gång vid frysarna och gick för att titta på B&J glassarna. precis när vi svängde in i gången ser vi en medelålders kvinna ta vår vagn och gå iväg, helt oberörd. hon hörde inte när vi försökte säga till henne så vi gick snällt efter och pappa sa ''ja, hon kommer väl på det snart''. när hon stannade till kom vi ikapp henne och pappa gick fram och sa lite skämtsamt: "vill du ha pengar också?''.. hon blev helt ställd, haha. ni skulle sett hennes min!

förresten, imorgon fyller hon till höger år! grattis JOSSE! :*

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0