10/8

jobb idag. längsta dagen på mycket länge. 07.00-14.45.
när jag var halvvägs idag, brukade jag var klar innan ...
gillar inte reklam riktigt, men tack vare den tjänar jag lite extra pengar.
9 dagar kvar nu.

jag spelade piano idag förresten. riktigt kul när iallafall en del ackord satt.
jag hade verkligen velat kunna spela med melodi också, men vet inte riktigt hur man gör... än.

imorgon kommer nog mina filmer, gött!

please give it one more try
for our love,
let´s give it one more chance
because i can´t give you up.
i don´t want to live one more day
without you in my arms.
i could never find another like you..

i´m down on my knees
please make it good somehow
i will do all it takes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0