ohmy!

fredagen var en hitt! älskade det - polen here i come!, eller något.
i fredags var jag med Dr. Linander när han jobbade på sjukhuset i hbg, mycket givande.
sammanfattning: ''rundvisning'' på avdelningen etc., en titt på gastroskopimaskinen och kapseln för kapselendoskopi samt en videosnutt från en pat. tarmar *mmm*, röntgenrond, fika *ohja*, genomgång av pat. + rond på avdelningen (mag&tarm), buktappning x2 (varav en misslyckad), gratis företagslunch (med föreläsning).
låter knäppt om man säger att man älskade det, men det gjorde jag. jag hade likaväl kunnat hoppa av gymnasiet och börjat på direkten, om det inte varit för en 3 eller 6 årig utbildning först, men ändå. ''Karriär - din dröm blir verklighet'', ett mål, en dröm. får citera A.D '' FUTURE is tomorrow, have no regrets. Don´t strive for past, go on, fulfil your dreams, find your own way. NOTHING will be the same, BUT the MEMORIES will remain ''. Tack som tusan!.
(sen gör det ingenting att många är snygga, unga och trevliga. hah.)
och alladin är cool, jag kommer nog joina hans son i framtiden.

jobb idag förresten. gick fint. en upphittad plånbok längst ner i en säck dränkt i öl, ett larm som gick som vi inte kunde stoppa på mycket lång tid, fick ringa och be dom stoppa väktarna för att inte hamna i mer trubbel, men himla roliga timmar med a, han är typ knäpp (på ett bra sätt då, askul haha).

nu - födelsedagsmiddag
prov - både imorgon och på torsdag, jo tack.

förresten, väldigt trevligt att springa på pelle (pernilla) efter bussresan.
puss

Kommentarer
Postat av: Pernilla

svar: jo ja jag hade för mig att jag sett han när han hämtat post å så..menmen..ÅH jag kommer ihåg när A.D skrev det till dig, innan sommarlovet 2006.



Vad kul att du har hittat något som du verkligen kan se dig själv syssla med..själv är jag rätt förvirrad..=S men, ja vi höres på lovet! we have to.

2008-10-12 @ 20:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0