life is a road

  • en knepig ''sätt-dig-och-prata'' situation
  • mattelektion
  • jobb
  • promenad med josse & hundar (tack x 1000)
  • leta efter bortsprungen unge som egentligen bara satt hemma hos en kompis och käkade pizza
  • efterlängtad mat, då jag inte hunnit äta idag
  • plugg/data
  • tv/plugg
  • telefon

okej. en dag. en jobbig dag, fast många härliga skratt.
egentligen vet jag inte vilket som är bäst/värst - dagar då man har alldeles för mycket att göra, eller dagar man inte har någonting alls? hmm. ja, lagom är väl bäst, eller nåt.

jag har verkligen ingen aning om vad jag gjort
eller jo, det har jag - men vad fasiken har jag ställt till med?
(det är så typsikt mig att jag är förvånad över att jag inte lär mig bättre)

nu sitter jag och lyssnar på massa gammal musik och skriver
ska snart ta mig i kragen och sätta mig och läsa gregorius, kul (eller kanske inte)


        wonderful journey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0