längesen

det var ett bra tag sedan jag skrev något här, varför vet jag inte, har bara inte haft tid och ork antar jag.

Efter jättemånga WO matcher, några spelade och all vunna gick HIKdam igenom serien obesegrade och vann däremed. Spel i 4an nästa år då :), (om jag nu spelar kvar i Hittarp).
Projektarbetet är i full gång - svårt, men ändå kul och intressant.
Prov i biologibreddning nyligen (resultatet väntas den här veckan) och rättskunskap idag, och proven ligger på hög, står i rad och väntar och allt det där.

På onsdag är det Tema dag, ''ANT'' - som om man inte haft det förut liksom.
Fredag är det (förhoppningsvis) sjukhuset som gäller. ska bli riktigt kul. jag har alltid velat vara med sådär ''en dag på jobbet'' :) och dessutom kanske det kan hjälpa mig avgöra en stor del av min framtid, vem vet?!

Jobbade första söndagen igår. Lättare än vad jag trott, och "snubben" (typ arshim eller nåt sånt) var schysstare än jag trott! härligt! fick tom köra minibilen + den stora bilen, haha. För er som inte vet jobbar jag på posten och igår var en upplärningsdag för mig där jag skulle lära mig en runda man ska köra och tömma postlådor för att sen köra och lämna alla brev och liknande i helsingborg. Så jobb varannan söndag, cirka, i fortsättningen och det ser jag fram emot. Däremot inte speciellt kul att vara helt ensam :/ men jaja.

Min vardag är dessutom fylld av saknad
jag saknar Mattias
jag saknar Tess
jag saknar Jhennie
jag saknar Henke
jag saknar Elidatiden
jag saknar morfar och katja.
uh.

snälla ta mig till stockhom iallafall







sen måste jag bara berätta att det kanske blir turkiet med dom bästa i maj/juni, mjoo

Kommentarer
Postat av: Pälläh ;)

Yey, kul att läsa lite om vad som händer dig =) Då kör vi samma jobbetider..jag har också varannan söndag + lite hoppeintider när folk är sjuka osv. Arshim (lr vad han heter), det är inte hyrris bror lr ngt? eller typ brorskompis..whatever..höganäs är litet så chansen är stor.



vad kör du för projektarbete föresten? kanske kan vi träffas ngn dag och snacka lite..om minnen (lite nostalgi), livet och framtiden =D hade varit jätteskoj!

2008-10-09 @ 17:27:12
URL: http://fishb8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0