höstlov

det känns som att höstlovet det här året är mer välbehövt än någonsin! (det är synd att det typ tar hela lovet innan man vant sig vid att inte stressa bara, så lagom till vi börjar igen).

egentligen har jag inte några jättestora planer.
skridskor hade varit kul, får se om det blir av. jobbar lite då och då och på torsdag ska jag träffa joss, josse och linnea och planera lite resa är det tänkt. ska även försöka investera i ett par nya joggingskor någon dag *hmm*

igår träffade jag pernilla, riktigt trevligt. det var längesen det bara var hon och jag. vi gick några ärenden och sen satt vi oss på kakboden och drack varm choklad och pratade om allt och inget. trevligt värre <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0