helg igen

den här veckan har verkligen sprungit iväg - liksom är det verkligen redan fredag?
första träningen sen uppehållet i måndags, ute på konstgräs. verkligen kul att komma igång igen, men känns som en evighet sen jag spelade sist. tisdagen tillbringade vi i lund (universitetet) där vi fick information om olika program, kurser och hur det är att plugga i lund. faktiskt väldigt givande och kul och nu längtar man lite, tills man får välja helt själv liksom (sen är det bara betygen/högskoleprovsresultatet som ska räcka också, hmm. men det löser sig). när jag kom hem från lund var jag helt slut och hade fullkomligt glömt bort att vi skulle gå och kolla på basket med idrott och ledarskapen, men det var trevligt det också. roligt att göra något man inte brukar och så, sen att jag knappt kan något om basket alls är sin sak, hehe. sen på torsdagen var det första inomhusträningen för säsongen, dock inte en sån träning som jag hade hoppats på, men det här var väl nyttigt det också, däremot inte lika kul som att lira boll. fys/styrka, mycket för att förebygga skador, med en sjukgymnast. i dag, fredag, var det tänkt att vi (jag och joss) skulle jobba med projektet.. vi var ganska trötta och så, så det mesta av tiden ledde till resultatet som syns i bilden, haha. kul om inget annat. nu väntar jag på resultatet från röstningen i idol. kevin är bäst. puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah xD

2008-11-09 @ 14:55:22
Postat av: Sara.

ha en kanon fin dag:)

kolla gärna in min blogg:)

2008-11-09 @ 15:02:47
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0