Letting go seems so hard

sjukgymnasten imorse
sen jobb 10-16
nu är jag trött i benen

jättekul match igår, kände verkligen att det funkade för mig (delvis iallafall) och det är härligt det! :) Hetast på plan var jag också, enligt vad som stod i tidningen. 0-4 slutade det till oss mot Perstorp, (och jag gjorde 3 mål *glad* ). Nu är första halvan av säsongen kvar och 9 matcher är spelade varav vi har 9 vinster, gött!
Träning ikväll, eller ''avslutning'' inför sommaren..

Nu ska jag käka något som får likna min lunch och titta på Blue Water High (om det spelade in sig imose *-)..)


So here we are, We're going nowhere special
So here we are, The answer to your question
So here we are, Don't leave me here, last time you left me hanging
So here we are, And I'm not leaving 'til you say that I'll be yours tonight

Kommentarer
Postat av: Joss

That's Elliot Minor in the headline dude! :D:D:D Nice nice

2008-06-24 @ 15:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0