jobb

idag har jag jobbat, (på posten), 9-16 .. var egentligen inte meningen att det skulle bli så länge, men tror att chefen tog mig vatten över huvudet, verkligen. det var hur mycket som helst, men visst, på väggen ser det inte mycket ut där all post sitter uppradad, men allt det + reklam (ca 350 st kanske) blir en del. aja, ska inte klaga, jag har ett jobb :)

nu är jag helt slut iallafall och planerar ingenting för kvällen mer än Blue Water High - för det är ett måste! ^_^



och, nu vet jag,
men ingen annan, ha!


Kommentarer
Postat av: Joss

Blue Water High is the shit! upp halv tio imorgon med, käka frulle och sen sätta sig i soffan, ställa in videon och trycka på record samtidigt som man bara sitter och längtar ut till vågorna :)

2008-06-17 @ 21:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0