elida!

man kan ju lugnt säga att det blev sent efter myskvällen med calle, och efter 5 timmars behövlig sömn ringer telefonen. jag tänkte direkt att jag skulle strunta i att svara .. men efter sisådär 8 signaler hasade jag mig upp och väl ute i hallen påväg bort mot telefonen så slutar det att ringa. surt! halvt irriterad gick jag tillbaka till sängen, startade mobilen och fick genast sms och missade samtal från JOSS. då hoppades jag på att det var riktigt viktigt, när hon nu väckt mig och allt .. joss bara: "åh malin, vet du? ELIDA ÄR I HÖGANÄSHAMN, är du färdig om 10 minuter? (A)"
10 minuter senare ringde det på dörren och där stod jag, verkligen nyvaken, med frukosten i handen (=två korvbröd :|) och till hamnen bar det av. Men kul var det! redan påväg ner mötte vi Yevhen och Evelina (och två till) och väl på båten fanns några fler kända ansikten. Jättekul att få träffa dom igen!, även om varken Hjalle, David, Franz, Johan eller Robban var där, men som sagt, trevligt trevligt och en underbar båt ^_^

på återseende, säger jag bara
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0