Datumet som alla pratade om

11 juni
onsdagen den 11 juni - "seriefinal", det stora mötet mellan KDFF - Hittarps IK
jag har nog aldrig varit så nervös inför en fotbollsmatch.
redan efter några få minuter in i matchen gjorde vi (HIK), som var tippade till förlorare av matchen skulle jag tro, 0-1 och glädjen var obeskrivlig, kunde själv knappt tro att det var sant .. Senare i första halvlek gjorde vi även 0-2 och pausvilan kom behövligt. Redan under dom första minuterna av andra halvlek för KDFF 1-2. Vi fick slita och kämpa hela matchen, som nästan enbart gick ut på försvarspel för vår del, men vi, HIK dam, lyckades med det oväntade - att ta hem 3 poäng mot Kullabyggden :D

För er som inte vet var detta en mycket speciell match, KDFF är nämligen mitt gamla lag som jag spelade i för ett halvår sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0