jullov

så, då var skolan avslutad och jullovet är här, även om det inte riktigt känns som det. har varit så mycket nu att jag inte riktigt har hängt med på vad som har hänt utan bara gjort allt utan att egentligen reflektera över något sådär speciellt. men nu är det iallafall lite ledigt :) dessutom så är jag faktiskt rätt nöjd med betygen från kurserna som avslutades.

förresten så har jag och joss tittat på lite biljetter till örebro och david i januari. det känns som att det verkligen kommer bli av och det ska bli så sjukt kul! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

weeei! david! :D

2008-12-19 @ 15:38:55
Postat av: Stjärngosse

Inte bara elever som tycker det är sweet med lov...

Ladda nu med pasta i jul, så att du inte kan skylla på nåt när jag äger dig i badminton ^^

God Jul

2008-12-21 @ 22:53:24
URL: http://josephwahlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0