jag känner mig så sjukt lat

jag är verkligen jättetacksam för allt jobb jag får nu, posten, och nu under julen har vi dessutom rätt roligt. svårt att förstå hur det kan vara så kul att sortera julkort och liknande, men med lite sällskap blir allt roligare. kom tidigare än de andra till jobb idag och fann jonas vid julkorten. fick typ höra hans livs historia och vet nu lite mer exempelvis fallskärmshopp, flickvännens jobb och om valet av namn till nuvarande tornlyckeskolan, hehe. vi kom dessutom på att vi gått på samma skola i typ 3 år, iof var jag inte så jättegammal då, men iallafall. trevligt. kom hem nu vid 18 och varit borta sedan 8 imorse. klockan 19 börjar träningen i hittarp, men jag orkar verkligen inte och jag har jättemycket dåligt samvete för det. har missat säkerligen 5-6 måndagsträningar i rad(!) på grund av jobb och skolan. jag känner mig så sjukt lat. framöver är det tänkt att jag ska jobba från 06.30 till skolan börjar nu tisdag - fredag och sen även efter skolan, men det är helt okej faktiskt. sen blir det jobb söndag med hoppas jag (ganska roligt att köra postbilen - automatare).
ledaruppgift på idrotten idag, inte jag då men var med, inte jättejättekul om jag ska vara ärlig, trots att det var fotboll. tror att det beror på att det är redan 08.30 - jobbigt att springa och så så tidigt. imorgon är det mångboll med poäng, måste samla på mig lite fler. dessutom ska jag hinna med att träna badminton imorgon. onsdag blir det jobb, skola, sjukgymnast och sen ska vi titta på volleyboll med idrott&ledarskapen på kvällen i ängelholm. har aldrig sett det live sådär så det ska bli kul faktiskt.
det där var vad som händer den närmsta framtiden iallafall - typ om någon nu skulle undra. det jag ville få fram var iallafall att jag känner mig sjukt lat för att jag missat så många måndagsträningar, hmm.

måste också passa på att säga GRATTIS till David och Cilla som gifte sig i lördags. ska bli jättekul när/om jag och joss åker upp till örebro och hälsar på dem. ringde och önskade david lycka till i fredags med joss och han blir alltid så glad när vi ringer - då kan vi inte sluta le.

och lucian i kyrkan med pernilla och henke i lördags var också kanon. joss solo var lätt bäst ;) <3

förresten så hade jag fysikprov idag. när jag fick provet framför mig och lästa första uppgift (som för övrigt bara var värd poäng) så sjönk självförtroendet - och jag bara ''va fasiken är det här''. kunde den verkligen inte. liksom hur gott bådar det om man inte ens kan första uppgiften?! det gick iallafall bra tillslut, hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

woow, tough week för malin! glad att jag inte är du ;)

anyways, lite happy comments nu. eller en sisådär-kommentar först. första frågan på provet, helt tricky att fatta att man inte behövde räkna. tycker inte om kuggfrågor...

nuuuu! happy-comments!

GRATTIS TILL STOREBROR OCH CILLA :D:D:D Måste åka dit dude! kolla biljetter imorgon eller nåt? boka lite sen kanske? undrar om dom har åkt på semester, kanske kan skicka ett litet sms i alla fall, man vill ju inte störa xD

och sen, tack än en gång för alla fina komplimanger :) det är nästan så man blir litta tårögd (A)

2008-12-15 @ 21:50:26
Postat av: G

pussa

2008-12-19 @ 10:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0