GOD JUL

Var i kyrkan vid samling runt krubban med mamma innan. Det har blivit lite av en tradition för mig att gå dig, mysigt. Om typ trekvart blir det tärningsspelet med familjen och "Kalle Anka" och så, sen julklappar och så kommer faster hit och äter lite. Än så länge känns det som en lyckad dag, trots att tiden, överlag, går alldeles för fort.
Igår fick jag min julklapp av henke, gissa vart jag kommer spendera typ 8 h sen? jo!, framför tvn. Greys Anatomy :)

Vill bara önska en god jul, så;
God Jul allesamman!

Kommentarer
Postat av: pernilla

haha sånt där är jobbigt att få..tiden baa springer iväg när man sätter sig ner med en säsong av ngn tvserie! haha ;) enjoy!

2008-12-25 @ 00:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0