9 september 2007

Imorse vaknade jag jättetidigt, typ halv 6, av att jag var riktigt hungrig. Fick gå upp och ta en macka innan jag försökte somna om igen. När jag la mig så tittade jag efter så att jag verkligen hade ställt väckarklockan, vilket jag hade, men jag fick lite panik för den stod på 10. Egentligen, om jag inte hade varit allmänt förvirrad vid det tillfället så hade 10 låtit bra för mig, men jag trodde verkligen att det var måndag idag och att jag skulle till Vemmentorp typvilken minut som helst, så jag ställde om klockan på 06.45 : / haha. Ja la mig ner igen och pustade ut, men vaknade genast upp och insåg att det var söndag, så klockan ställdes genast tillbaka till 10. Härliga morgonstund :)

Idag har vi match, hemma mot Harlyckan. Det ska bli riktigt kul att spela för jag känner att vi verkligen har en chans att vinna idag (vilket var evigheter sen vi gjorde) - bara allt blir som vi vill och som vi har tänkt oss, b.

And I'm on fire when you're near me
I'm on fire when you speak
I'm on fire burning out these mysteries*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0