8 september 2007

En hemsk start på en bra dag. Vaknade halv 8 över att min mage gjorde väldigt ont, sprang mellan mitt rum och toan hur mycket som helt kändes det som. När jag äntligen kunde sova igen sov jag till nästan halv 11, då allt började igen, jippi* Nu känns det iallafall hyfsat bra, och jag hoppas att det förblir så och bättre.

Idag ska jag plugga, idag måste jag plugga även om jag inte vill.
Ska handla och packa till Vemmentorp och försöka att inte glömma något.
Kanske åker upp och kollar matchen i division 5 i eftermiddag -
 och ikväll är det landskamp, härligt
Själv får jag vänta tills imorgon för att få spela,
men roligt ska det blir
om det blir som vi hoppas, förståss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0