27 september 2007

imorse kom jag på en sak,
jag har glömt känslan av att vakna på morgonen och känna en underbar dag och sedan leva ut dagen till 100% och må fantastiskt hela dagen igenom för att sen gå och lägga mig med ett leende på läpparna. jag har glömt känslan av att må bra en hel dag igenom - det är hemskt, om man tänker efter

prosvaren = bra, eller dåliga, för dom hittade ingenting
järnnivån hade blivit återställd och allt de kollade var bra
men jag mår sämre - är det inte konstigt?
och jag väntar fortfarande
och jag får inte tänka
men snälla, förklara för mig hur man låter bli?!

dålig träning idag, kunde typ inte ta i på träningen pga detta, så trist!
sen så fattades du också, då är det inte lika roligt, inte på långa vägar.

måste plugga, måste plugga jättemycket - men när jag är dålig kan jag inte koncentrera mig på skolan, och jag kan inte läsa heller. det är trist att behöva hamna efter för att ingen vet*

träna vill jag också - vill träna jättemycket. ta i och känna mig duktig och bli helt slut i benen och kroppen. jag längtar*

nu klagar jag bara
men om det nu är någon som läser det här
så ska ni veta - att det är svårt att ha det såhär.


miss
you
miss
me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0