2 september 2007

Idag har varit en helt vanlig dag, typ. Mamma väckte mig i morse och sa att hon tyckte att jag skulle vakna, för hon hade fixat en överraskning - frukost med omelett, vindruvor och bullar - mys* Senare kom Henke och vi gjorde inte så jättemycket, för jag var tvungen att plugga :| psykologi och engelska blev det, blandat med lite (mycket) kinamat. Du sitter jag bara här och har inte så jättemycket att göra. Kom på att jag hade en blogg som verkligen inte var/är färdig så nu skriver jag lite allmänt bara. Ska skriva mitt brev till mig själv sen, till svenskan, som jag får tillbaka när jag tar studenten om två år - en bra idé enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0